Tilmelding

Tilmelding til Kulturskolen skal ske online via Kulturskolens hjemmeside. Gælder alle aldersgrupper.

Du kan tilmelde dig hele året, har vi ikke en ledig plads, kommer du på venteliste. Nye elever tilmelder sig via hjemmesiden under det fag, som man vil gå til.

Er du elev hos os i forvejen, kan du bruge elev-login i øverste højre hjørne på Kulturskolens hjemmeside www.kulturskolen.nu. Du kan gentilmelde dig inden 1. august. Efter 1. august, skal du kontakte os på kontoret, tlf. 9945 5970.

Når I har trykket på elev-login knappen, anbefaler vi, at I bruger betalers nem-ID til login.

Efter login, åbnes der en portalside i vores elevsystem Speed-admin, her ses navn på det barn/de børn, betaler har tilmeldt i Kulturskolen.

Her kan du altid se aktuelle oplysninger om barnets/børnenes undervisning. Her er der også mulighed for bl.a. rette, hvis du har fået nyt tlf.nr. eller mail. Se hvem din lærer er m.m.

Du vælger nu gentilmelding (linie i toppen). Herefter skal du bekræfte dine oplysninger, betingelser og fag.

Ønsker du ikke at fortsætte på nuværende fag, men ønsker nyt fag eller andet minuttal, svarer du nej til gentilmelding og du tilføjer så nyt fag eller ændrer minuttal.

I er altid meget velkommen til at kontakte kontoret, tlf. 9945 5970, hvis I har spørgsmål.