Blæserklasse Projekt

Blæserklasse – blæserprojekt (Kompagnonundervisning)

4. a på Ø. Brønderslev Centralskole har i skoleåret 2017/2018 i samarbejde med Kulturskolen Brønderslev Kommune kørt et blæserprojekt (finansieret af Kulturskolen). Eleverne har modtaget undervisning i blæseinstrumenter af Kulturskolens undervisere (Morten Lund Larsen og John Fuglsang ). Undervisningen foregik på Ø. Brønderslev Centralskole i klassens musiktimer sammen med musiklærer Palle Mortensen. Processen er spændende og meget dynamisk. Det er skønt, at opleve eleverne blive gradvist dygtigere og mere fortrolige med instrumenterne.

Vi håber, at dette projekt vil medvirke til, at flere elever får lyst til at begynde et musikforløb på Kulturskolen.

Er andre skoler interesseret i et lignende forløb, hører vi meget gerne fra jer.

I skoleåret 2021-2022 har Agersted Friskole et blæserprojekt i gang.

I skoleåret 2022-2023 har Agersted Friskole et blæserprojekt i gang for 3. og 4. klasser med instrumenterne trombone og trompet.

Pris: Efter aftale

Kontakt os på tlf. 9945 5970 eller på mail: kontor@kulturskolen.nu